onsdag 28 januari 2015

Slutet på Januari

Macho måste ha läst bloggen och insett att han inte kan hålla på att matvägra för att tjejorna löper! Han började äta strax efter jag skrev att han rasade i vikt.

Idag har vi åkt spark, eller M drog och jag sparkade :) Gick ganska bra men måste köpa nytt sele, tycker detta åker snett hela tiden.

Nu sussar han sött och jag ska byta gardiner och pyssla lite här inne.

I helgen var jag på LU. Landsutställning för kaniner. Massa fina kaniner och många goda hotellfrukostar ;)
En liten hermelin följde med mig hem. Äntligen känner jag att det är kul men kanin igen. Hoppas få tag på lite fina avelsdjur så jag kan sätta igång aveln igen :)


Sven

1 kommentar:

  1. Men Sven...hur gullig får man vara?!?❤❤❤
    Gullefjun :-)

    Mvh Johanna

    SvaraRadera