söndag 29 mars 2015

Vikt, igen ;)

Ja då har man avlagt ett nyårlöfte, igen.... ;) Får se hur länge man håller det... Nej, denna gång måste jag sköta mig! Mår inte bra i kroppen och migränen har blivit värre så nu jäklar måste jag skärpa mig! Alltså nyårslöften är att äta bättre, röra mig mer och sova runt 8 timmar per natt. Detta leder i sin tur att jag går ner i vikt :)

Sedan 6 januari har jag klarat mig utan värktabletter!!! Är såååå glad! Jag har haft några migränkänningar men dessa har gått över av sig själv inom kort.
Jag har på 4v gått ner 5 kg och tänker mycket på vad och när jag äter! Tror att detta också har stor inverkan på migränattackerna!

13/3 Inlägget råkade komma ut tidigare än jag tänkt mig... Vill gå ner 10 kg innan jag lägger ut detta och jag hoppas att det blir runt den 1:a april :)
31/3 Jag har inte kommit ner 10 kg men låter detta ligga kvar i alla fall, inte så lätt när man inte kan röra sig ordentligt. Tyvärr har jag börjat äta tabletter igen för knät men hoppas kunna sluta igen när knät ät bra!




Datum. vikt cm runt magen

7/1 99,4kg, 128cm
14/1 97,9 125
20/1 95.3 123
2/1 94,1 123
(Uppehåll under Richards semester)
2/3 95,0 - (Skyller på Rs semester ;) )
13/3 92,9 -
(struntar i att väga mig nu när jag går på kryckor... Vet att jag iaf inte gått ner något...)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar