torsdag 28 januari 2016

Regn...

Åskis tycker verkligen inte om regn... Och hon visste att det regnade redan innan hon skulle ut idag tror jag, för jag fick dra ut henne från vardagsrummet! Hon låg i soffan och tokviftade på svansen men ville inte komma ut i hallen ;)

Efter lite övertalning (läs: Efter halsband och koppel satts på och efter jag fick dra lite i henne) så hoppade hon ned från soffan.

Sen behövdes det bara en liten knuff för att ta sig ner från trappen och ut i regnet ;)

Hon gjorde fort i från sig sen skulle hon in. Hon var inte glad över att jag drog med henne längre bort från varma sköna huset.
Hem gick det fort. Blev ingen långis men funderar på att dra med henne in till byn när jag ska hämta Alice. Så får hon läsa lite tidning också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar