söndag 28 december 2014

Promenader

Här i Uppsala har det varit kallt! Runt -13!
Idag var det -8 men det kändes kallare...
Finns inte så mycket annat än att gå som man kan göra när det är så här kallt...
Vi har gått tillsammans med Petra och Naomi.
I fredags gick vi i 1 timme och 45 min, lördags 45 min och idag 1timme och 30 min. Hundarna har haft täcke men frös om tassarna när vi gått lite mer än en timme...
Vi har kollat lite på inomhusträningslokal för hund och vi har hittat ett som inte ligger allt för lång borta. Ska bli spännande att se hur Macho reagerar. :)

Macho har haft en liten "testa-matte"period... Inte kul men vi tar nog förbi oss denna period också ;)

Idag tror jag att vi ska träna lite hjärngympa, i morgon blir det inte så mycket då jag jobbar 7-16.

Ha det så bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar